söndag 8 juni 2014

Piller Doktorn

nu var det ett tag sen jag bloggade...
har ju varit tufft här ett bra tag...
har varken ork eller engagemang ...Har mer eller mindre inte orkat umgåtts med folk...
Men nu känns det som det lättat en del...

Fick några j*a tabletter av Piller-Doktorn ...
Jag ville ha en sort som jag hade när min syster dog...nä nä..jag fick inte som jag ville...dom där han skrev ut Det var för att dom var billigare... Och dom jävla pillrena hjälpte ett skit...måste ha varit sockerjävlapiller.Jag mådde pyton...Hade ingen inspiration över huvud taget och hur kul är det
Men det är ju jag som betalar så varför kunde han inte gett mig dom direkt ..
Så vad f*n vad problemet ???
Det är ju jag som betalar ändå !
Jag blev ju för f*n nästan Folkskygg..Ville inte umgås med någon , sket i allt...
Så nu är jag nästan rädd för att gå till läkare ..dels kostar det pengar att gå till läkaren ..plus att jag inte fick dom pillerna som jag vet hjälpte mig när min älskade syster förolyckades...
Hädanefter ska jag bara gå om jag har halsfluss..Undra vad man får för sort då...p-piller eller ?

åhhh vad jag saknar min Älskade Patrik men hoppas och tror att han är på en bättre plats hos Änglarna !
för Patrik var snäll..har aldrig upplevt någon som var så mån om mig...
Så det känns tomt inombords :(
Om 3 månader flyr vi fältet...ska bli så himla bra..
Ska tillbaka där vi en gång var :)
Det blir nog väldigt bra :)

Hmmm orkade ni läsa det här :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar