lördag 14 juni 2014

Nu är det allt eller inget...

Jag är förbannad på bostadsbolaget !
Hur kan dom höja hyran utan att tala om det för mig..
Får dom göra som dom vill ?
Det ska man väl få veta innan ..

plus att denna lägenheten är inte omtapetserad..
någons barn har i princip ritat  på väggar och stora hål i väggarna efter hyllor som förra hyresgästen hade..den ser för jävlig ut rent ut sagt.

jag är så trött på allt...då det är mycket för mig just nu ...
Saknar ju Patrik kopiöst :(
Men han har det säkert bra där han är..man får hoppas att det finns nåt mer ..
Jag är rätt nere nu..vet inte hur jag ska orka med allt skit...
Ensamheten är värst!
Jag har inga vänner i närheten , sen samtidigt så orkar jag inte umgås så mycket, jag är väldigt trött jämt.
Nån jävla psykisk trötthet...

Det är mycket tankar hit och dit.
Får se vad som händer och sker..hitintills är det inget positivt i alla fall :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar