tisdag 20 maj 2014

Har inte bloggat på ett bra tag !

Ja nu lever jag ensam och det är drygt..
Har väl isolerat mig sen Patrik dog...
Han dog av Gallgångs-Cancer...Saknar honom hela tiden...
Det är tomt och ensamt ...Det var ju han och jag jämt..
Och nu är det bara jag och ibland Felicia...Min söta lilla dotter.
Jag  älskar jag alla min barn...vansinnigt mycket , och så dom små gullungarna som heter Viktor och Vera..mina barnbarn...

Det har varit ett rent helvete sen Patrik dog...Så mycket tårar, ångest osv...
Vet inte riktigt hur man kan förklara Ångest ...det är nog olika..
Jag mår inte alls bra , men försöker göra saker så att dagarna går på något vis.
Känner mig som jag vet inte vad ???
 Röker kopiöst, lever mest på kaffe förutom när jag har Sebbe på middag...det är inget kul att sitta vid matbordet själv !
Visst kan man älska någon som är död ?
Jag och Patrik var väldigt trygga med varandra...Han var snäll, trevlig , lugn...Jag är mer åt det Ungerska temperamentet...
Jag pratade nog mest!
Älskade honom i nöd och lust...
Vi gifte oss ...och ett tag efter så var han bara död...
Så mycket saknad ...så man kan bli rent tokig...
Ensamheten tär på mig..samtidigt som jag vill vara själv...
Orkar inte ens umgås med folk..
Är så trött så trött...
Vet inte om man blir sån då man förlorat den man älskar ?
Jag ÄLSKADE Patrik både i nöd och lust...och han mig...
Men tyvärr så tog Cancern hans liv ....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar